Miksi Kyproksen matkailun epäonnistuminen maailman matkailu on yksi toimiala, joka ei vaikuta vaikuttaneen rahoituskriisiin. Matkailutulot eri maailmanlaajuisiin kohteisiin ovat kasvaneet tasaisesti. Kyproksen matkailuneuvoston lukuisat hyvät lausunnot antavat saman vaikutelman Kyproksen matkailulle. Valitettavasti nämä lausunnot, jotka viittaavat yleensä viimeiseen tai seuraavaan kuukauteen, ovat harhaanjohtavia. Tämä käy ilmi, jos pidemmäksi katsomme. Kymmenessä vuodessa vuosina 1990-2000 matkailijat saapuvat tähän saariin vilkkaasti 72. Vuodesta 2000 Kyproksen matkailu ei ole kasvanut ollenkaan. Miksi tämä on? Kyprokselle saapuneet matkailijat ovat pysähtyneet viimeisten 14 vuoden aikana, ja matkailijoiden saapuminen Etelä-Välimeri-maihin on kasvanut 44 vuodesta 2000 vuoteen 2012. Jos tarkastelemme jonkin verran lyhyempaa aikaa, kuva on paljon sama. Vuosien 2005 ja 2012 välillä, kun taas Kyproksessa ei tapahtunut matkailijoiden saapumistasoa, eteläisen Välimeren maat kasvattivat matkailijoiden saapumistasi 22: een. Myös Kreikka ja kaikki sen ongelmat kasvattivat 5: n saapumista. Kyproksen kilpailukyvyn menettäminen matkailussa on selvä. Kyproksen osuus Välimeren eteläisistä Välimeren maista tulevien matkailijoiden saapumisesta on vähentynyt tasaisesti, kun se vuonna 2000 on ollut noin 2: sta alle 1,5: een vuonna 2012. Pelkästään aikaisemman kahden turismin osuuden säilyttäminen olisi merkinnyt vuotuisten saapumistemme kasvua useammalla kuin yhdellä miljoonaa ylimääräistä turistia vuoteen 2012 mennessä. Miksi tällainen huono suorituskyky Onko se kotisivuiltamme Kansakuntien verkkosivusto on todennäköisesti sen tärkein markkinointiväline matkailijoiden houkuttelemiseksi. Tutustu sivustoon Kreikka Malta, Turkki. Niiden värit ja kuvat näyttävät räjähtävät sivulta, kutsuvat potentiaalisia matkailijoita. Kyproksen matkailuneuvoston viralliset kotisivut eivät ole vertailukelpoisia. Siinä on kuusi pientä, melko dramaattista kuvaa. Ensimmäinen kuva (merkitty Tapahtumat) kuvaa sitä, mikä näyttää ensimmäisellä silmäyksellä olevan kahden tanssijan viitoittava, vähäpätöisesti pornografinen poseeraus, joka ilmeisesti kiipeää toisen takapuolelle (tämä on merkitty tapahtumiksi). Otsikon konferensseissa ja kannustimissa on kuvia, jotka näyttävät olevan vanha metropysäkki tuoleineen. Se on itse asiassa Famagusta Gate - messukeskus, mutta valokuvataan kulmasta, joka antaa vääristyneen tunnelin kaltaisen vaikutelman. Famagusta Gatesin historiallisesta kiinnostuksesta huolimatta harvat väittävät, että tämä paikka on eräänlainen hi tech - messukeskuksen, joka etsii konferenssitapahtumaa, tekisi heidän ensimmäisen valintansa. Sivustolla on myös uskontoa ja säätä (sininen taivas ja pilvet) sekä Kyproksen kartta. Yksi pienistä kuvista on itse asiassa houkutteleva kohtaus Kyproksen merisatamasta, mutta niin pieni, että se menettää kaikki visuaaliset vaikutukset. Jos katselija haluaa ottaa aikaa, kuvaa voidaan suurentaa. On Cyprus Airways Heidän lentokoneensa kesällä ovat usein täynnä ja täysin varattu. Kyproksella, joka lähtee saarelle useille eurooppalaisille kohteille, on varattava tammikuussa ja helmikuussa lentoja heinäkuussa. Vastaavasti turistien ei useinkaan ole vaikeaa pakettimatkoja varata paikkoja Euroopan matkakohteilta Kyprokselle. Eivätkö hinnat ole salaisia, että Kyproksen hinnat ovat nousseet vahvasti, koska olemme ottaneet euron käyttöön. Kun osallistuin viime keväänä järjestettyyn akateemiseen konferenssiin Smyrnassa (missä perhe voi tulla), huomasin, että Turkin hinnat olivat lähes puolet Kyproksesta. Financial Times huomauttaa, että kun on kyse matkailijoiden hinnoista Se on peli, jota Kreikka ja Kypros eivät voi voittaa. Ne ovat jumissa vahvana euroina (3. helmikuuta 14). Siitä lähtien Turkin liira on jatkanut laskuaan, lisää Turkin hintaetu ja haittemme. Ovatko taksit Jotkut taksinkuljettajamme ovat epäilemättä maan suolaa, mutta melko harvat voisivat olla virheellisiä mafian elokuvana. Viimeinen taksi, jonka otin (Nicosiassa), ei ollut näkyvää metriä, jonka voisin löytää, ja katsoin. Jotkut matkailijat ovat valittaneet. Onko otsikon teot skandaali Noin 400 000 vähemmän brittiläistä turisteja vieraili Kyproksessa vuonna 2012 verrattuna vuoteen 2000. Tämä on hyvää osaa (vaikkakaan ei kaikki) matkailun vähenemisestä. Näiden vuosien aikana brittiläisten kotiosapuolten skandaali, jonka väitettiin olevan huijaus (täysin maksetuista) kyproslaisista kodeistaan johtuen otsikkotoimista, tuli etusivun uutinen brittiläisillä tiedotusvälineillä. Asia herätettiin useammin kuin kerran Britannian parlamentissa tavalla, joka ei olisi voinut saada monia ystäviä tälle maasta. Mikä tahansa syy, on selvää, että asiat ovat muuttuneet. Ensimmäinen askel ongelman ratkaisemiseksi on ymmärtää, että on olemassa ongelma. Vastuuvapauden myöntävästä organisaatiosta peräisin olevien loistavien lausuntojen tasainen vapautuminen antaa (vääriä) vaikutelman terveestä ja kasvavasta matkailualasta. Seuraavaksi tulee miksi. Miksi jäämme taakse toimialaan, joka kasvaa muualla maailmassa Vain kun olemme joutuneet vaikeuksiin tunnistaa matkailun pysähtyneisyyden lähteet, voimme aloittaa jotain siitä. Valitettavasti ei vaikuta siltä, että teknisen tieteen yksikkö on saavuttanut jopa ensimmäisen askeleen. Ehkä se uskoo oman julkisuudensa. James (Jim) Leontiades on tällä hetkellä akateeminen dekaani Kyproksen kansainvälisen hallinnon instituutissa. Hänen liiketoimintakokemuksensa on useiden vuosien ajan General Motorsin merentakaisten toimintojen suunnittelutoimistossa sekä konsulttiyrityksiin Lontoossa ja New Yorkissa. Hän liittyi myöhemmin Wharton School of Financein apulaisprofessoriin kansainvälisen liiketoiminnan professoriksi. Hän lähti Whartonista liittymään Manchester Business Schoolin tiedekuntaan, joka lopulta palveli kyseisessä laitoksessa MBA-johtajana. Hän oli myös Euroopan johtamiskoulutusinstituutin professori ja tiedekunta. Hän on opettanut useita Manchester-kauppakorkeakoulun ja muiden instituutioiden johtamisohjelmiin Ruotsissa, Suomessa, Belgiassa, Espanjassa ja Kreikassa. Myös eurooppalaisen kansainvälisen liikeakatemian (johtava eurooppalainen akateemisen kansainvälisen yritystutkimusyhdistyksen) puheenjohtaja. Indiana University 8211 B. A. M. A. Lontoon kauppakorkeakoulu Ph. D. Tämän verkkosivuston tai sen osan tekijänoikeus kuuluu GP ONESTOPBROKERiin, jollei toisin mainita. Tämän sivuston materiaalien henkilökohtaista, ei-kaupallista lataamista, painamista, siirtämistä ja tilapäistä tallennusta varten annetaan lupa. Kaikkien muiden materiaalien käyttö kokonaan tai osittain (mukaan lukien rajoituksetta kopiointi, pysyvä varastointi, uudelleen jakaminen ja muuntaminen muihin materiaaleihin tai verkkosivuihin) on kielletty ilman GP ONESTOPBROKERin etukäteen antamaa kirjallista suostumusta. Verkkosivuston sisältöä ja sen sisältöä voidaan yleensä muuttaa, täydentää, poistaa tai päivittää milloin tahansa ilman ilmoitusta GP ONESTOPBROKERin ehdotonta harkintaa. Lue lisää Riskin varoitus: Kaupankäyntivälineessä on suuria riskejä. Ennen kaupankäynnin aloittamista sinun tulee olla tietoinen kaikista riskeistä ja sijoitetun pääoman menetyksestä. Tämän sivuston sisältämät tiedot eivät välttämättä ole reaaliaikaisia tai tarkkoja. Lue lisää Oikeudellinen vastuuvapauslauseke: onestopbrokers toimii GP ONESTOPBROKERilla, joka on rekisteröity tavaramerkki GP Global Ltd. StockWatch. Viimeksi päivitetty: 30062005 Yhtiö perustettiin 24.9.1947, jonka valtuutettu pääoma oli CY 250.000. Sen pääosakkaat olivat British European Airways (44,90), Kyproksen hallitus (22,45) ja paikalliset osakkeenomistajat (32,65). Seuraavana vuonna yhtiö hankki 3 Dakotaa ja aloitti toimintansa Nicosiassa perustetusta lentoasemasta ja tarjosi palveluja Lähi-itään ja Eurooppaan. Kolme vuotta myöhemmin laivasto nousi 6 Dakotaan, ja uusia palveluja avattiin. Comet 4B: n käyttöönotolla kaikilla Lähi-idän reiteillä 1. huhtikuuta 1960, Cyprus Airways oli ainoa lentoyhtiö, joka harjoittaa pelkästään suihkumoottorilentokoneita. 1970-luvun alkupuolella Cyprus Airways perusti itsensä täyden kansainvälisen lentoliikenteen harjoittajaksi, jolla oli oma matkanjärjestäjä Cyprair Tours Limited. Kaksi modernia Trident-ilma-alusta lisättiin laivastoon ja kaksi muuta tilattiin. Uudet palvelut lisättiin verkkoon ja toimistoja avasi sekä paikallisesti että ulkomailla sekä edustusto ulkomailla. Turkkilainen hyökkäys heinäkuussa 1974 teki traagisen lopputuloksen Yhtiön onnistuneelle toiminnalle ja peruutti kaikki tulevaisuuden suunnitelmat. Yhtäkkiä Kypros Airways löysi itsensä ilma-alukselta: yksi Tridentin IE: stä tuhoutui kokonaan, kun taas neljä muuta jätettiin enklaajaksi Nicossian kansainväliselle lentokentälle, joka oli Yhdistyneiden Kansakuntien alaisuudessa. Helmikuussa 1975 käynnistettiin toiminta pienestä Larnacan lentokentästä, ja kaksi 73-paikkaista Viscount-lentokonetta vuokrattiin British Midland Airwaysilta. Ensimmäiset palvelut käytettiin Beirutissa, Tel Avivissa ja Ateenassa Heraklionin kautta. Lontoosta ei ollut suoria lentoja, mutta Kypros Airways ja Ateenan-Lontoon British Airways kuljetti matkustajia Ateenaan. Näin saaren ja muun maailman välinen ilmatietoliikenne palautui. Kyproksen kesäkuun loppuun mennessä Cyprus Airways - alus oli noussut neljään Viscountiin ja molemmat matkustaja - ja rahtilennot näille kolmelle kohteelle olivat kasvaneet huomattavasti. Vuoden 1979 alussa Cyprus Airways sai kaksi Boeing 707: tä, jotka oli tilattu edelliseltä vuodelta, ja huhtikuussa 1979 laivastoa laajennettiin kolmanteen Boeing 707S: n saapumiseen. Siitä lähtien yhtiö oli omistanut kaikki ilma-alukset. Syyskuussa 1980 Companysin puheenjohtaja George Eliades kuoli 20 vuoden jatkuvan palvelun jälkeen Cyprus Airwaysin kanssa. Kyproksen hallitus, lentoyhtiön pääosakas, nimitti tammikuussa 1981 uudeksi puheenjohtajaksi Stavros Galatariotis ja helmikuussa perustettiin uusi hallitus, joka aloitti lentoyhtiön uudelleenorganisointia ja jälleenrakennusta koskevan kampanjan. Pääjohtaja E. Savva erosi heinäkuussa samana vuonna. Marraskuussa 1981 British Airways, yksi Companysin suurimmista osakkeenomistajista, suostui myymään suurimman osan osakkeistaan Kyproksen hallitukselle ja säilytti pienen osakeomistuksensa 5. Hallituksen omistusosuus oli nyt kasvanut 70,86: een, kun taas yksittäiset osakkeenomistajat pitivät edelleen 24,14 . Vuonna 1884 yhtiö tilasi neljä Airbus A320 - koneistoa, jotka toimivat IAE V2500 - moottoreilla toimitettavaksi vuoden 1989 alussa, ja lisäalennusta myöhempää toimitusta varten. Tällä tavoin Cyprus Airwaysista tuli yksi A320-ohjelman viidestä lentoyhtiöstä. Uuden, nykyaikaisen ilma-aluksensa ja täysin uuden lajinsa myötä yhtiö esitteli myös erityisen uuden palvelun säännöllisille liikematkustajille Sunjet Executive Clubin perustamisen myötä. Näille asiakkaille tarjottuihin lisäetuihin ja etuoikeuksiin sisältyi Larnacassa avattu Sunjet Executive Lounge, jota käytettiin samana vuonna. Vuonna 1986 Cyprus Airwaysin kohteet nousivat 28: een, kun saari yhdistettiin muihin seitsemään uuteen kohteeseen. Vuonna 1987 yhtiö päätti käyttää optionsa neljää ylimääräistä A320-ilma-alusta toimitettavaksi vuosina 1991 ja 1992 ja myös tilata neljäs Airbus 310 - koneisto toimitettavaksi vuoden 1989 alussa. Maaliskuussa 1989 Kikis Lazarides nimitettiin uudeksi Kyproksen Airwaysin puheenjohtaja julkistettiin. Kasvavan kilpailun takia, mikä vain lisääntyisi, kun eurooppalaisten lentoliikennepalvelujen vapauttaminen kasvoi, yhtiö tilasi kansainvälisten konsulttien riippumattoman selvityksen toiminnastaan. Tammikuussa 1990 nimitettiin uusi toimitusjohtaja. Tänä vuonna yrityksen päätavoitteena oli saada Cyprus Airways markkinoihin suuntautuneemmiksi ja asiakaslähtöisemmiksi kasvattaa markkinaosuuttaan, parantaa tuottoa ja lisätä tuottavuutta ja lentokoneiden käyttöä. Valtuutettu pääoma kasvoi 37 000 000 osakkeeseen, jaettiin 75 miljoonaan 50 sentin osakkeeseen, ja 12.1.1991 oikeutta annettiin 20 miljoonalle 50 sentin osakkeelle. Kyproksen hallitus omistaa 80,46 osaketta ja yksityinen sektori 19,54. Samanaikaisesti tuottavuutta ja kustannuksia ajatellen yritys otti käyttöön irtisanomiskorvauksen palkanlaskennan ja yleisen henkilöstömäärän pienentämiseksi. Vuonna 1990 yhtiö jatkoi paikallisen jakeluverkon perustamista. Muut suunnitelmat vaihtelivat kaikkien lentokoneiden sisätilojen täydellisestä uudelleensuunnittelusta ja vaatetuksesta uuteen univormuun, grafiikan ja merkin muutoksiin, keittiön päivittämiseen ja lentokoneiden säilytykseen, uusiin ruokalistoihin ja parannettuihin ruoka - ja juomalaitteisiin. Yritys myös viimeisteli suunniteltua liiketoiminta-luokan tuotetta, joka tarjoaa korkean tason matkustajille mukavuutta, palvelua ja kansainvälistä standardia. Vuonna 1991 yritykseen lisättiin useita uusia matkakohteita, ja yhtiö solmi myös sopimuksen KLM: n kanssa. Kyproksen Airways ryhtyi yhteistoimintaan A320-autonsa kanssa yhteistyössä hollantilaisen lentoyhtiön kanssa Amsterdamin, Larnacan, Ammanin ja Damaskoksen kanssa. Sopimus noudatti politiikkaansa strategisten liittoutumien etsimiseksi tärkeimpien lentoyhtiöiden kanssa ja osoitti, että Cyprus Airwaysin operaatioiden katsottiin olevan vertailukelpoisia johtavien eurooppalaisten lentoyhtiöiden kanssa. Päätös on tehty erillisen charter-lentoyhtiön, Eurocypia Airline - yrityksen, rekisteröimiseksi Kyprokselle, jonka tarkoituksena on toimia merkittävien matkanjärjestäjien kanssa. Uusi perustajayhtiö kilpailisi hinnasta ja laadusta tehokkaimpien eurooppalaisten charter-operaattoreiden kanssa. Se toimii A320-koneilla, jotka on vuokrattu Kyproksesta Airwaysilta tiheästi konfiguroituna. Kesäkuussa 1991 Cyprus Airways esitteli uuden yrityskuvaansa, paljastaen uudistetun värinsä sinisellä, okra ja valkoisella väreillä, ja sisätilat, jotka heijastavat yhdeksänkymmentä trendiä, ja päivitettyihin univormuihin pukeutuneet henkilöt. Vuonna 1992 käynnistettiin kanta-asiakasohjelma. Kyproksen Airwaysin uskollisimpia matkustajia koskeva palkkiojärjestelmä. Kun matkustaja lentää Cyprus Airwaysin lennoilla, hän ansaitsee pisteitä, joita voidaan vaihtaa lennon tai palvelun palkintoihin. Toukokuussa 1993 Kikis Lazaridesin erottua Vassilis Rologis otti Cyprus Airwaysin puheenjohtajaksi. Heinäkuussa 1995 kolme BAC1-11-ilma-alusta myytiin eteläafrikkalaiselle Nationwide Air Charter (Pty) Ltd: lle kansainvälisen tarjouskilpailun kautta. Vuodesta 1995 lähtien Cyprus Airwaysista tuli kaikki Airbus-operaattori, kahdeksalla Airbus A320: lla ja neljällä A310: llä. Kolme kahdeksasta Airbus A320: sta oli käytössä Eurocypyn kanssa vuokrasopimuksella. Vuoden 1996 lopulla Vassilis Rologis erosi tehtävästään Cyprus Airwaysin puheenjohtajana ja tammikuussa 1997 nimitettiin uusi puheenjohtaja Takis Kyriakides. Syyskuussa 1997 Cyprus Airways juhlisti ylpeänä 50 vuotta. Nykyinen vuosikymmen oli esittänyt yritykselle vakavimman ja kauaskantoisen haasteen vuodesta 1974 lähtien. Kilpailun voimakkaan kilpailun ja taivaan sääntelyn purkamisen kahden hengen uhalla lentoyhtiö on toteuttanut merkittäviä muutoksia sen pyrkiessä asettamaan itsensä nopeasti muuttuvassa teollisuudessa . Yhdeksikymmenluvun vuosikymmenen aikana Cyprus Airways on keskittynyt asiakaspalvelun parantamiseen, kustannusten vähentämiseen ja aggressiiviseen markkinointiin - strategia, jonka tarkoituksena on ohjata lentoyhtiöitä tulevaisuuden tuntemattomien taivaan läpi. Nykyään lentoyhtiö on onnistunut saavuttamaan asemaansa korkealla modernilla ja vakiintuneella kansainvälisellä lentoyhtiöllä. Kaikilla Airbus-laivastoilla, jotka palvelevat yli kolmekymmentä kohdetta Euroopassa, Lähi-idässä ja Persianlahden alueella ja joilla on omat myyntikonttorit sekä paikallisesti että suurimmissa kaupungeissa Euroopassa, Lähi-idässä ja Persianlahdella sekä edustajista muualla sen verkossa ja kuljettaa vuosittain noin puolitoista miljoonaa matkustajaa sen reiteillä, Cyprus Airways edistää merkittävästi Kyproksen taloutta. 29. kesäkuuta 2005 pidetyssä yhtiökokouksessa hyväksyttiin yhtiöoikeuden muutos Cyprus Airways Limited: stä Cyprus Airways Public Limiteden. Cyprus Airwaysin laivasto koostuu neljästä Airbus A310: sta ja kahdeksasta Airbus A320: sta. Kolme Airbus A320 - laivaston laivastosta on vuokrattu Cyprus Airwaysin charter-tytäryhtiö Eurocypylle. Eurooppalainen verkosto: Euroopan laajuisten verkkojen määrälliset matkakohteet ovat 21. Ateenassa, Lontoossa (Heathrow, Gatwick ja Stansted), Amsterdamissa, Brysselissä, Frankfurtissa, Moskovassa, Pariisissa, Zürichissä, Wienissä, Berliinissä, Birminghamissa, Dresdenissä, Hampurissa , Heraklion, Manchester, Milano, Rooma, Salonica ja Salzburg. Lähi-idän ja Persianlahden verkosto: Cyprus Airwaysin aikataulut on suunniteltu tarjoamaan laaja valikoima yhdysliikennettä Euroopan ja Lähi-idän ja Persianlahden välille. Kyproksen Airwaysin kohteisiin alueella ovat: Kairo, Tel Aviv, Beirut, Damaskos, Amman, Jeddah, Bahrain, Dubai ja Riyadh. Cyprus Airways - strategian menestyksen keskipiste on tuotteensa laatu. Apollo (Business) - luokka ja Aphrodite (Economy) - luokka sisältävät päivitettyä lennonvarmistuspalvelua verrattuna parempien kansainvälisten lentoyhtiöiden hintoihin. SunMiles Frequent Flyer - ohjelma: SunMiles-ohjelma on palkittu järjestelmä Cyprus Airwaysin uskollisimmille matkustajille. Kun matkustaja lentää Cyprus Airwaysin lennoilla, hän ansaitsee pisteitä, jotka voidaan vaihtaa lennon tai palvelun palkintoihin. Sun Spot Stopover - ohjelma: Sun Spot Stopover tarjoaa lyhyen tauon Kyproksessa korkeintaan kolme yötä maksutta matkustajille, jotka matkustavat Kyproksen Airwaysin kautta Euroopan kautta Larnacan kautta Persianlahden Lähi-itään (tai päinvastoin). Pysähdys voidaan ottaa joko ulospäin tai sisäänpäin, tai jakaa näiden väliin. Bed and breakfast - majoitusta tarjotaan valikoimassa pääasiassa 4 ja 5 tähden hotelleja Larnaca, Nikosia, Limassol, Paphos ja Troodos Mountain Resorts. Mukana on myös ilmaiset limusiinikuljetukset lentokentän ja useimpien lomakohteiden välillä. Sunjet Executive Club: Sunjet Executive Club tarjoaa jäsenilleen korkealaatuisia palveluita ja mukavuuksia, mukaan lukien uuden, modernin ja tilavan Apollo VIP Executive Loungen käyttö Larnacan lentoasemalla. Tytäryhtiöiden peruskirjan kehittäminen Lentoyhtiö: Cyprus Airways käynnisti maaliskuussa 1992 Eurocyprian, joka on perustettu charter-lentoyhtiön tytäryhtiöksi, jonka tarkoituksena on kilpailla yhä kasvavilla chartermarkkinoilla Kyprokselle. Eurocypria tarjoaa palvelua, joka on enemmän kuin tehokkain charter-operaattoreiden hinta - ja laatutaso. Suurin osa Eurocypria-matkustajista on ollut Britanniasta, Saksasta ja Skandinaviasta. Lentoliikenne harjoittaa lentoja 33 kohteeseen 9 maassa. Eurocyprias-laivasto koostuu kolmesta Airbus A320: sta, jotka on vuokrattu Cyprus Airwaysista. Yhteistoiminta - ja markkinointisopimukset muiden lentoyhtiöiden kanssa ovat tärkeä osa Cyprus Airways - strategiaa. KLM: n ja Cyprus Airwaysin välinen sopimus tarjoaa Amsterdam Airwaysin ja Kyproksen lentokoneiden ja miehistöjen välisiä yhteisiä palveluja Amsterdamin ja Larnakan välillä. Sopimus päivitettiin ja päivittäisiä palveluja tarjotaan ympäri vuoden Alitalian kanssa solmittujen koodien jakamista koskeva sopimus on voimassa Larnaca-Rooma - ja Larnaka-Milan-reiteillä. Kyproksella lentävät miehistöt ja ilma-alukset liikennöivät lentoja. Parannuksia tehdään edelleen Larnakan ja Pafoksen lentoasemilla. Lisäksi hallitus on hyväksynyt yleisen suunnitelman kokonaan uudelle, modernille terminaalirakennukselle Larnakassa. Ensimmäinen vaihe maksaa noin 150 miljoonaa ja valmistuessaan pystyy palvelemaan noin 6 miljoonaa matkustajaa vuodessa. Kahden vaiheen valmistuminen mahdollistaa Larnacan lentokentälle 6 miljoonan matkustajan lisäämisen. Miksi Kyproksen Matkailu Failing World - turismi on ainoa toimiala, joka ei vaikuta vaikuttaneen rahoituskriisiin. Matkailutulot eri maailmanlaajuisiin kohteisiin ovat kasvaneet tasaisesti. Kyproksen matkailuneuvoston lukuisat hyvät lausunnot antavat saman vaikutelman Kyproksen matkailulle. Valitettavasti nämä lausunnot, jotka viittaavat yleensä viimeiseen tai seuraavaan kuukauteen, ovat harhaanjohtavia. Tämä käy ilmi, jos pidemmäksi katsomme. Kymmenessä vuodessa vuosina 1990-2000 matkailijat saapuvat tähän saariin vilkkaasti 72. Vuodesta 2000 Kyproksen matkailu ei ole kasvanut ollenkaan. Miksi tämä on? Kyprokselle saapuneet matkailijat ovat pysähtyneet viimeisten 14 vuoden aikana, ja matkailijoiden saapuminen Etelä-Välimeri-maihin on kasvanut 44 vuodesta 2000 vuoteen 2012. Jos tarkastelemme jonkin verran lyhyempaa aikaa, kuva on paljon sama. Vuosien 2005 ja 2012 välillä, kun taas Kyproksessa ei tapahtunut matkailijoiden saapumistasoa, eteläisen Välimeren maat kasvattivat matkailijoiden saapumistasi 22: een. Myös Kreikka ja kaikki sen ongelmat kasvattivat 5: n saapumista. Kyproksen kilpailukyvyn menettäminen matkailussa on selvä. Kyproksen osuus Välimeren eteläisistä Välimeren maista tulevien matkailijoiden saapumisesta on vähentynyt tasaisesti, kun se vuonna 2000 on ollut noin 2: sta alle 1,5: een vuonna 2012. Pelkästään aikaisemman kahden turismin osuuden säilyttäminen olisi merkinnyt vuotuisten saapumistemme kasvua useammalla kuin yhdellä miljoonaa ylimääräistä turistia vuoteen 2012 mennessä. Miksi tällainen huono suorituskyky Onko se kotisivuiltamme Kansakuntien verkkosivusto on todennäköisesti sen tärkein markkinointiväline matkailijoiden houkuttelemiseksi. Tutustu sivustoon Kreikka Malta, Turkki. Niiden värit ja kuvat näyttävät räjähtävät sivulta, kutsuvat potentiaalisia matkailijoita. Kyproksen matkailuneuvoston viralliset kotisivut eivät ole vertailukelpoisia. Siinä on kuusi pientä, melko dramaattista kuvaa. Ensimmäinen kuva (merkitty Tapahtumat) kuvaa sitä, mikä näyttää ensimmäisellä silmäyksellä olevan kahden tanssijan viitoittava, vähäpätöisesti pornografinen poseeraus, joka ilmeisesti kiipeää toisen takapuolelle (tämä on merkitty tapahtumiksi). Otsikon konferensseissa ja kannustimissa on kuvia, jotka näyttävät olevan vanha metropysäkki tuoleineen. Se on itse asiassa Famagusta Gate - messukeskus, mutta valokuvataan kulmasta, joka antaa vääristyneen tunnelin kaltaisen vaikutelman. Famagusta Gatesin historiallisesta kiinnostuksesta huolimatta harvat väittävät, että tämä paikka on eräänlainen hi tech - messukeskuksen, joka etsii konferenssitapahtumaa, tekisi heidän ensimmäisen valintansa. Sivustolla on myös uskontoa ja säätä (sininen taivas ja pilvet) sekä Kyproksen kartta. Yksi pienistä kuvista on itse asiassa houkutteleva kohtaus Kyproksen merisatamasta, mutta niin pieni, että se menettää kaikki visuaaliset vaikutukset. Jos katselija haluaa ottaa aikaa, kuvaa voidaan suurentaa. On Cyprus Airways Heidän lentokoneensa kesällä ovat usein täynnä ja täysin varattu. Kyproksella, joka lähtee saarelle useille eurooppalaisille kohteille, on varattava tammikuussa ja helmikuussa lentoja heinäkuussa. Vastaavasti turistien ei useinkaan ole vaikeaa pakettimatkoja varata paikkoja Euroopan matkakohteilta Kyprokselle. Eivätkö hinnat ole salaisia, että Kyproksen hinnat ovat nousseet vahvasti, koska olemme ottaneet euron käyttöön. Kun osallistuin viime keväänä järjestettyyn akateemiseen konferenssiin Smyrnassa (missä perhe voi tulla), huomasin, että Turkin hinnat olivat lähes puolet Kyproksesta. Financial Times huomauttaa, että kun on kyse matkailijoiden hinnoista Se on peli, jota Kreikka ja Kypros eivät voi voittaa. Ne ovat jumissa vahvana euroina (3. helmikuuta 14). Siitä lähtien Turkin liira on jatkanut laskuaan, lisää Turkin hintaetu ja haittemme. Ovatko taksit Jotkut taksinkuljettajamme ovat epäilemättä maan suolaa, mutta melko harvat voisivat olla virheellisiä mafian elokuvana. Viimeinen taksi, jonka otin (Nicosiassa), ei ollut näkyvää metriä, jonka voisin löytää, ja katsoin. Jotkut matkailijat ovat valittaneet. Onko otsikon teot skandaali Noin 400 000 vähemmän brittiläistä turisteja vieraili Kyproksessa vuonna 2012 verrattuna vuoteen 2000. Tämä on hyvää osaa (vaikkakaan ei kaikki) matkailun vähenemisestä. Näiden vuosien aikana brittiläisten kotiosapuolten skandaali, jonka väitettiin olevan huijaus (täysin maksetuista) kyproslaisista kodeistaan johtuen otsikkotoimista, tuli etusivun uutinen brittiläisillä tiedotusvälineillä. Asia herätettiin useammin kuin kerran Britannian parlamentissa tavalla, joka ei olisi voinut saada monia ystäviä tälle maasta. Mikä tahansa syy, on selvää, että asiat ovat muuttuneet. Ensimmäinen askel ongelman ratkaisemiseksi on ymmärtää, että on olemassa ongelma. Vastuuvapauden myöntävästä organisaatiosta peräisin olevien loistavien lausuntojen tasainen vapautuminen antaa (vääriä) vaikutelman terveestä ja kasvavasta matkailualasta. Seuraavaksi tulee miksi. Miksi jäämme taakse toimialaan, joka kasvaa muualla maailmassa Vain kun olemme joutuneet vaikeuksiin tunnistaa matkailun pysähtyneisyyden lähteet, voimme aloittaa jotain siitä. Valitettavasti ei vaikuta siltä, että teknisen tieteen yksikkö on saavuttanut jopa ensimmäisen askeleen. Ehkä se uskoo oman julkisuudensa. James (Jim) Leontiades on tällä hetkellä akateeminen dekaani Kyproksen kansainvälisen hallinnon instituutissa. Hänen liiketoimintakokemuksensa on useiden vuosien ajan General Motorsin merentakaisten toimintojen suunnittelutoimistossa sekä konsulttiyrityksiin Lontoossa ja New Yorkissa. Hän liittyi myöhemmin Wharton School of Financein apulaisprofessoriin kansainvälisen liiketoiminnan professoriksi. Hän lähti Whartonista liittymään Manchester Business Schoolin tiedekuntaan, joka lopulta palveli kyseisessä laitoksessa MBA-johtajana. Hän oli myös Euroopan johtamiskoulutusinstituutin professori ja tiedekunta. Hän on opettanut useita Manchester-kauppakorkeakoulun ja muiden instituutioiden johtamisohjelmiin Ruotsissa, Suomessa, Belgiassa, Espanjassa ja Kreikassa. Myös eurooppalaisen kansainvälisen liikeakatemian (johtava eurooppalainen akateemisen kansainvälisen yritystutkimusyhdistyksen) puheenjohtaja. Indiana University 8211 B. A. M. A. Lontoon kauppakorkeakoulu Ph. D. Tämän verkkosivuston tai sen osan tekijänoikeus kuuluu GP ONESTOPBROKERiin, jollei toisin mainita. Tämän sivuston materiaalien henkilökohtaista, ei-kaupallista lataamista, painamista, siirtämistä ja tilapäistä tallennusta varten annetaan lupa. Kaikkien muiden materiaalien käyttö kokonaan tai osittain (mukaan lukien rajoituksetta kopiointi, pysyvä varastointi, uudelleen jakaminen ja muuntaminen muihin materiaaleihin tai verkkosivuihin) on kielletty ilman GP ONESTOPBROKERin etukäteen antamaa kirjallista suostumusta. Verkkosivuston sisältöä ja sen sisältöä voidaan yleensä muuttaa, täydentää, poistaa tai päivittää milloin tahansa ilman ilmoitusta GP ONESTOPBROKERin ehdotonta harkintaa. Lue lisää Riskin varoitus: Kaupankäyntivälineessä on suuria riskejä. Ennen kaupankäynnin aloittamista sinun tulee olla tietoinen kaikista riskeistä ja sijoitetun pääoman menetyksestä. Tämän sivuston sisältämät tiedot eivät välttämättä ole reaaliaikaisia tai tarkkoja. Lue lisää Oikeudellinen vastuuvapauslauseke: onestopbrokers toimii GP ONESTOPBROKER, GP Global Oy: n rekisteröity tavaramerkki.
No comments:
Post a Comment